איך לכתוב דיונים ולמה הם נחוצים

כאשר אנחנו כותבים דיונים או כותבים מאמרים אנחנו מצפים ורוצים להעביר בהם מסר שיווקי על העסק על מנת למשוך את הלקוחות אלינו שיקנו את מוצרינו או יבואו לקבל טיפול תלוי במהות העסק

כיצד עושים זאת:

1) דרך פתקים בפייסבוק – אפשרות שנותנת לכתוב מאמר כחלק מבלוגיה בפייסבוק וניתן את אותו פתק לשתף בפרופיל מדף האוהדים שלנו

2) דרך קבוצות – כאשר אתה פותח דיון בקבוצות החדשות של פייסבוק תכף יראו אותו בדף הראשי של פייסבוק וגם תכף הוא יופיע בגוגל שאנשים שיחפשו דרך גוגל ימצאו אותו

3) בלוג – ברשת קיימים בלוגים שאפשר ורצוי לפתוח מאמרים על מנת שנוכל לפרסם ולקבל חשיפה למוצרינו

4) אתרי מאמרים – יש באינטרנט אתרי מאמרים שמאפשרים לפרסם מאמרים שיווקים

איך עושים זאת

בקבוצות החדשות של פייסבוק

פתקים

בדף האוהדים יש לנו אפשרות להסיף תגית של פתקים – ואז אפשר לכתוב בפתק מאמר שיווקי.

דיונים

קיר

אחרי כתיבת הטיפ הוא יופיע בדף הראשי של פייסבוק

הערה:

אתרי מאמרים –

אחד מהם הוא:

יש שני אתרי מאמרים עדיף בהתחלה לפרסם שני טיפים בשבוע על מנת שיכירו אותנו – על הקיר ניתן לפתוח דיון או לשים טיפים בנושאים שונים שקשורים לעסק – כאשר נכנס לאופציית דיונים ונלחץ על התחל דיון חדש שם ניתן לפתוח דיון על מוצר או על טיפול חדש – בדף הראשי של פייסבוק מצד ימין יש לנו אפשרות של פתקים מעין בלוג >כאשר תלחצו על כתוב פתק ואז תוכלו לכתוב את המאמר -לאחר כתיבת המאמר יש לכם למטה אפשרות תגיות שחובה להשתמש בהם על מנת שיוכלו למצוא את המאמר בגוגל נכנסים למסמך ושם אפשר לפתוח דיון או לכתוב מאמר וברגע שהוא בהתראות של החברים הם יוכלו להגיבhttp://www.reader.co.il/join?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=1&utm_campaign=articles&gclid=CM-n_eX-lacCFVY33godjT7fbQ

השני הוא:

אתרי המאמרים הם אתרים בקוד פתוח שמאפשר לכתוב מאמרים ואז לתת לך חשיפה נוספת לעסק ולהנאה לפעולה שלקוחות יכירו אותו

כלי מילות המפתח של גוגל

איך משתמשים בו

יש לנו אופציה למטה לרשום מילה או ביטוי

2)רשמנו את משפט שאנחנו מעוניינים לפרסם בפתיח המסמך

3) הזנו את הקוד שכלי מילות המפתח של גוגל ביקש

4) לאחריה כאשר נסתכל למטה נראה כמה חשיפות המאמר קיבל

5) יש לנו שלושה אופציות לבדוק את כמות החשיפות שנקבל

6) נרחבת – אפשרות רחבה של כמות ציפיות שנקבל בהתאם לנושא ולמאמר שאנחנו מעוניינים לקבל או לפרסם את המוצר

7) מדויק- אפשרות לראות כמות ציפיות מדויקת של אותו מאמר\

8) לביטוי – אפשרות לראות כמה ציפיות קיבלנו לפי ביטוי לאותו מאמר או פרסום מוצר

קפה דה מארקר

קפה דה מארקר אחת מהרשתות החברתיות שנותנת חשיפה למאמרים או לפרסום העסק שלנו

כאשר כל מאמר מופיע בגוגל אחרי כמה דקות שאנחנו מפרסמים

http://www.articles.co.il/לפני שאנחנו כותבים מאמר עדיף לבדוק כמה ציפיות נקבל על המאמר

Comments

3 תגובות “איך לכתוב דיונים ולמה הם נחוצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *